تاثیر چاپ در تبلیغات

بر خلاف نصور بیشتر مردم که فکر می کنند با رشد و توسعه محیط های اینترنت و فضای مجازی دیگر صنعت چاپ در تبلیغات تاثیر گذار نیست باید گفت که چاپ هنوز یک روش مهم تبلیغ است. مردم تمایل دارند که کاتالوگ ، بروشور ، تراکت ، مجله ، روزنامه ها و مجلات طبیعی را دوست دارند ، از جمله تبلیغاتی که می توانند در اوقات فراغتشان  مطالعه کنند .آگهی های چاپ شده به ویژه در نشریات آشنا برای مخاطبان قابل اعتماد تر هستند، شرکت ها همچنین می توانند مخاطبان تبلیغات خود را از طریق چاپ بهتر هدف قرار دهند.

 

بسیار آموزنده است 

کلمه چاپ شده در تبلیغات می تواند بسیار آموزنده تر از پیامک تبلیغاتی ، پیام کوتاه تلویزیونی و رادیویی باشد. یک شرکت کوچک می تواند به طور کامل ویژگی ها و مزایای محصول خود را در یک کاتالوگ ، بروشور ، تراکت یا یک صفحه از مجله یا آگهی روزنامه توضیح دهد. شرکتی که می خواهد کالای گران قیمت را از طریق رسانه های چاپی به فروش برساند، می تواند یک بروشور جامع یا حتی یک کیت فروش، از جمله آگهی های رنگی، نامه فروش و کارت های کسب و کار، که در یک پوشه فروش چاپ شده است، ایجاد کنند.

 

بیشتر دوام دارد 

شرکت ها با استفاده از چاپ در تبلیغات می توانند پیام های خود را به مدت طولانی تر در ذهن مخاطبان نگه دارند ، یا اگر یک فرد خودش را با یک کارت ویزیت زیبا با چاپ لمینت (لمینت برجسته) معرفی کند تاثیرش بر روی مخاطب بییشتر خواهد بود .

تاثیر چاپ بر تبلیغات
کارت ویزیت

تبلیغات چاپی از دستی به دست دیگر منتقل می شوند و پیام خود را می رسانند . برای مثال :

کاتالوگ ، بروشور ، تراکت ، کارت ویزیت ، مجله ، هدایای تبلیغاتی ، یادداشت و …  

 

ساخت یک تصویر 

صاحبان کسب و کار از چاپ در تبلیغات برای ساختن تصویر خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است در بروشورهای خود از تصاویری استفاده کند تا مخاطبان را به بازدید جلب کند.تصاویر بروشور می تواند بر روی مخاطبان بسیار تاثیرگذار باشد. لوگو شرکت یا محصول، باید در تمام مواد چاپی ظاهر شود.

 

منبع :

www.smallbusiness.chron.com

 

تاثیر چاپ در تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *