بروشور چیست؟

تعریف بروشور

یک بروشور یک سند اطلاع رسانی برای تبلیغات است که در ابتدا برای معرفی یک شرکت، سازمان، محصولات یا خدمات و اطلاع دادن به مشتریان بالقوه یا اعضای عمومی از مزایا استفاده می شود. بروشورها معمولا در داخل روزنامه ها توزیع می شوند، به صورت شخصی منتشر می شوند و یا در قفسه های بروشور در مکان های ترافیکی به ویژه در مناطق گردشگری قرار می گیرند.

بروشور چیست؟

اهداف و وظایف بروشور

هدف اصلی یک بروشور گسترش دانش در یک موضوع خاص است که در آن بروشور متمرکز است. یک بروشور خوب می تواند به جلب توجه مشتریان بالقوه کمک کند و از تبلیغات محصول در مجلات و روزنامه سودمند تر و جالب تر است. علاوه بر این، بروشورها را می توان برای آینده نگهداری کرد، نه اینکه پس از یک خواندن، دفع شود.

بروشور چیست؟

بروشور چیست؟

ویرایش و طراحی

بروشورها و جزوه ها به دقت ویرایش می شوند تا یک سازمان یا کسب و کار را تبلیغ کنند، طراحان از تاثیر طراحی بروشور شیک و مناسب برای جلب توجه مخاطبان خبر دارند و در حال تلاش برای رسیدن به مخاطبان هدف هستند و آنها را تعریف می کنند. بروشور ها بسته به نیازهای کسب و کار اندازه های مختلف دارند . انتخاب اندازه بروشور مناسب ضروری است زیرا افراد به خوبی به محتوا دسترسی خواهند داشت .

بروشورها جزء جدایی ناپذیری از بازاریابی چاپی سنتی هستند، به رغم محبوبیت رو به رشد ابتکارات بازاریابی آنلاین. چاپ بروشور یک شیوه تبلیغاتی خوب است .  یک بروشور علاوه بر جلوه های بصری فریبنده خود، دارای بار اطلاعاتی خاص محصول مشخص شده در آن نیز است . بروشورها می توانند شامل چندین صفحه اطلاعات باشند .

 

منبع :

www.edrawsoft.com

www.wikipedia.org

www.b2bmarketing.net

بروشور چیست؟
برچسب گذاری شده در:             

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *